תיבת נח #84 — נוקשים על דלתות יואבים

doors.jpg

תכנית #84 שודרה בלייב(וגם חצי אולתרה בלייב) ב-16.9.09, שלושה ימים לפני ראש השנה תש”ע. אי לכך, היא כללה מוזיקה ישראלית בלבד והשתדלה לכסות כמה דברים שאהבתי בשנה העברית החולפת. לצערי, זה לא היה מיפוי מדויק לחלוטין, ונראה לי שרק הדגיש את החוסרים שצברתי השנה בנוגע למוזיקה ישראלית. ובכל זאת, אני סבורה שהמוזיקה בשנה העברית החולפת לא היתה מי-יודע-מה, עובדה שלא יותר מדי דברים מעניינים תפסו לי את האזניים.

מבין הדברים שכן תפסו, אפשר לציין את אי.פי השנה שלי, Fat Elvis של אסף שריג, ואת אלבום השנה שלי, נוף פשוט של אלי לס. עוד דברים ששכחתי שיצאו השנה ומזל שאחרים הזכירו לי כוללים את אנטיביוטיקה ואת נגה שלו. התכנית כוללת, כמובן, דברים נוספים, ואתם מוזמנים להאזין ולהווכח בעצמכם. אמנם התכנית נערכה די ברגע האחרון ועמדה בגבורה בפני כמה משברים בלייב, אבל התוצאה לא רעה בכלל (לפחות מבחינת עריכה. יצא לי לבלבל את השכל מעט יותר מהרגיל הפעם, לצערי).
שתהיה לכולנו שנה טובה!

יאפים עם ג’יפים- בנק
יאיר יונה– Broken Rockin’ Chair
קרוסלה– Star Quality
אשכרה מתים– יאמי
אסף שריג- Below Radar
אסף שריג- Someone I Know
קוביאשי פורצלן– כפרה
מרסדס בנד– חזיונות
תמר אייזנמן– Hit Me
שלום גד– שיר הסטודנט
נגה שלו– הייתי הדבר
אנטיביוטיקה– דליה בן שושן [יופיעו ביום ג’ הקרוב, 22.9.09 ב”אוגנדה”]
מורה חיילת– כיור
אלי לס– מי זוכר
אלי לס– רחוק מהמשק

האזנה | אייקאסט

2 Responses to “תיבת נח #84 — נוקשים על דלתות יואבים”

  1. תמר Says:

    דלתות יואבים!!!!!!!!!1

  2. אילה מזור Says:

    מי אמר שהם טובים יותר או מתמקצעים יותר בכל סוגי הדלתות הקיימות?

Leave a Reply

