תכנית #82 — עמוד עשן

תיבת נח #82 שודרה בלייב ב-26.8.09. האווירה הכללית היתה אוריינטלית משהו. הכוונה היתה לשלב מזרח-מערב כמה שיותר ולהשמיע דברים שאני אוהבת ולא תמיד נשמע שמסתדרים עם טעמי הכללי, על אף התכחשותי הכמעט-טוטאלית למקורותיי.
העניין הוא כזה: השד העדתי מציק לי מדי פעם, בזמן האחרון, וזה היה סוג של מעשה.
התיבה הפעם כוללת כמה בחירות בנאליות שכבר שמענו לא פעם ולא פעמיים בשנה ומשהו האחרונות, ובצידן כמה קטעים שיוצא לי להשמיע לראשונה במסגרת זו.
חוץ מזה- לדעתי תכנית ה”חזרה לשורשים” הזו נכנסת לפנתיאון התכניות המוצלחות ביותר שלי, וגם אם אתם בדרך כלל סתם מרפרפים על הפלייליסט ומשחררים איזו אנחה עייפה, אני ממש מפצירה בכם להקשיב לה הפעם. זה שווה את זה (נהניתם? ספרו לחבריכם. וגם לי! לא נהניתם? אולי אתם יותר מדי אשכנזים).

Astroglides– Omar Sharrif Ballad
Midnight Peacocks– Marrakesh
ברי סחרוף- לב שלם
אהוד בנאי– אסתר
Radiotrip– חשיש
Chemical Brothers– Galvanize
DAM– Mim Mim
Blancmange– Living On The Ceiling
ברי סחרוף ובום פם– בום פם
Izabo– Shawarma Hunters
Pits– See You Tomorrow
Minimal Compact– Low Flight
די.ג’יי קארס ויזהר כהן- סוגר בריח
אלברט סופר– במזרח
Arab Strap– Phone Me Tonight

האזנה (מומלץ מומלץ מומלץ) | אייקאסט

4 Responses to “תכנית #82 — עמוד עשן”

  1. יניב Says:

    אני יותר מדי אשכנזי, וחרף זאת נהניתי! הרי לך מקריות מופלאה.

  2. tamarmal Says:

    אני פי שתיים יותר אשכנזיה ממך (עובדתית), ובכל זאת נהניתי! הא!

  3. יניב Says:

    פפף. הונגרים הם אפילו לא הודו־אירופים.

  4. tamarmal Says:

    בניגוד למרוקאים ותוניסאים, למשל.

Leave a Reply

