תיבת נח #73 — ראשך הזעיר, ליבך הזהיר

f0_0200_0000_201.jpg

תיבת נח #73 שודרה בלייב ב-24.6.09 ונערכה קודם לכן. היו בה כמה קלאסיקות ניינטיז וכמה ותיקות יותר, ומקבץ שירים מהעשור הנוכחי. או בקיצור: אין לי יותר מדי מה לומר עליה אך עם זאת אני מחבבת אותה מאד.

השיר הפותח נבחר בהשראת הבחירות האחרונות באיראן ובהשראת הקניה האחרונה שלי (The Complete Persepolis). אחר כך הבחירות נעו בין נוסטלגיה לבין דברים שנחרשו באזניי לאחרונה, כולל שלום גד שיופיע ביום ג’ הקרוב (30.6) באוגנדה. תובנה נוספת היא שבכל פעם שאני משמיעה את ניק דרייק, אני מפשלת בהכנסה של השירים. פעם זה היה להכניס את השיר הלא נכון, הפעם- להכניס את אותו השיר ברצף. איך אני עושה את זה? לא ברור. בסוף התכנית נכנס כמעט כל “אזדרכת” של אלי לס, ממנו מצוטט שם תכנית זו. השיר לקוח מהאלבום “קישון” שאני אוהבת מאד. כמו כל שאר האלבומים של אלי לס, גם הוא ניתן להורדה ולהאזנה בחינם. מומלץ בחום.

ואפרופו חום, הפעם לא היה קריר באולפן- אולי בגלל שנתי שידר לפניי בלייב והלהיט את האווירה 🙂

פלייליסט:
Radiohead– Electioneering
Suede– Filmstar
808 State– Lopez
Ian Brown– The Gravy Train
אביתר בנאי– מחשבות
Portishead– The Rip
יאפים עם ג’יפים- בנק
פוריטנים צעירים– עטלפים בעמק
Evangelicals– Skeleton Man
שלום גד והיהלומים- אני בסדר
Midlake– Branches
Rockfour– President of Me
Nick Drake– Bryter Lyter
Kate Bush– Army Dreamer
אלי לס– אזדרכת

להורדה בקרוב מאד באייקאסט

Leave a Reply

