תיבת נח #72 — אל תפחד מהפחד

9905_01_16-winter-sunrise_web.jpg

המסורת שהתחילה בשבוע שעבר נמשכת, וגם תיבת נח #72 קרויה ע”ש שורה מאחד השירים ששודרו בה. היא חצי-אולתרה בלייב; השירים נבחרו קודם לכן אבל סדרם נקבע באופן שהתיימר להיות לא שרירותי בלייב, ב-17.6.09. אגב, באולפן שוב היה קר.

רוב השירים סבבו סביב הנושא “פחד”. באופן מפתיע לא נכלל השיר FEAR של איאן בראון. אל תספרו לאף אחד, אבל הסיבה היחידה לכך היא שלא מצאתי אותו בבית 🙂
מה שלא היה קשור במישרין לנושא התכנית, היה קשור לפחדים אחרים שיש לי. למשל, Le Darkness של Saian Supa Crew, שנגע בנושא כאוב (לקוחות דוברי צרפתית).
אני יכולה לפטפט פה עוד פסקאות שלמות על פחדים ושטויות והשירים שבחרתי ומשמעותם, אבל נראה לי שאתמקד בשיר שעל-שמו נקראת התכנית- “מתנות” של אביתר בנאי. מסתבר שהיום (21.6.09) יוצא אלבומו החדש, ואת השיר הזה שדרתי במרכזה של התעניינות מחודשת שניצתה כלפי אלבומו האחרון, “עומד על נייר”. אני מקווה שתחפשו את הטקסט של השיר הזה, תקראו אותו ותפנימו אותו היטב. אני מאד אוהבת את השיר הזה. יותר מזה קצת קשה לי להתבטא.

פלייליסט:
Royal Trux– Dirty Headlines
בתריי זוזיי- אין פחד
Saul Williams– Fearless
המכשפות- פחד אמיתי
דיוואלט- אתיופיה
Grandaddy– Miner At The Dial-A-View
Saian Supa Crew– Le Darkness
Thomas Dolby– I Scare Myself
Madonna– Swim
אביתר בנאי– מתנות
להקה רטורית- סדר יום
ג’נגו– לא קשה לי
בני בשן– ליושינקה
Edith Frost– The Fear

האזנה / אייקאסט

Leave a Reply

