תיבת נח #71 — לחיות בלי אהבה זה מאתגר

20080531222024_img_45647.jpg

תיבת נח #71 שודרה בלייב ב-10.6.09. הפעם האולפן לא היה קפוא. החלטתי לתת שמות לתכניות (מעניין כמה זמן זה יחזיק מעמד), אז זו נקראת “לחיות בלי אהבה זה מאתגר”. זו שורה שלקוחה מאחד השירים ששודרו בתכנית הנוכחית, ובנוסף מתייחסת לרעיון שעבר לי בראש כשערכתי אותה. השידור נסוב ברובו על שירים שיצאו ב-2007, אבל היו גם הבלחות משנים אחרות ואף מעשורים אחרים. נדמה לי שהפעם יצאה תכנית עם מוזיקה טובה- לפחות אני נהניתי מאד.

פג אדיר– ילד מתמטיקה
פג אדיר– למה אני לא
The Homesicks– The Logical Song
Pits– Wait
Dead Meadow– Till Kingdom Comes
Screaming Trees– Witness
דני הדר– סיניות
יאפים עם ג’יפים- שנת החרב
מורה חיילת– מורה חיילת
גבריאל בלחסן– העוקד, הנעקד והמזבח
זהר וגנר והמסריחיםחומר זול
הפליז- ימים ללא מרפא
Faith No More– Easy
אסף ארליך- אני הולכת

האזנה / אייקאסט

One Response to “תיבת נח #71 — לחיות בלי אהבה זה מאתגר”

  1. davecom Says:

    יפה…

Leave a Reply

