כמה עדכונים קצרים

kleenex.jpg

תחילה, בלי קשר, למתעניינים- כן, אני עדיין חולה, וכנראה שזה משפיע גם על מצב-רוחי. לקבור את עצמי בעבודה זה רעיון נחמד, אבל לא ישים בסופ”ש. אני מנסה להבין כמה זמן יעבור בין סיום פתרון התשבץ האחרון לבין זה שאני אתחיל להכניס סדר בחדרי הקט ולתקתק משהו לארוחת צהריים. נראה.

ביום שני (20.4), ערב יום הזכרון לשואה ולגבורה, אני אערוך ואגיש שעה של שירים ישראלים שקטים (וכמה הבלחות קלאסיות, אחרי הכל זו אני) ברדיו הר הצופים, 106FM בירושלים והסביבה, מהשעה שמונה בערב. אפשר להאזין בתדר האמור או ברשת. מאחר ואני הו כה משועממת, כבר סיימתי לערוך את השעה, והנה דוגמית לקראת המאורע (כן, זה ישראלי. אתם מוזמנים לזהות):

וכמובן גם תזכורות לשעות שקטות שערכתי בשנה שעברה: תיבת נח בת-שעתיים לערב יום הזכרון לשואה ולגבורה, הקונכיה לערב יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

ביום שלישי בערב (21.4) יש תקלוט של הרדיו ב”הקצה”, לשעבר “שושן” (רח’ שושן 4, ירושלים). יתקלטו: אלי אדלמן מדליילה (טיניטוס), בעז עילם (עיר מקלט) ועודד פלוס (ג’קיל והייד).

זהו. שבת שלום.

2 Responses to “כמה עדכונים קצרים”

  1. ד' Says:

    מותר לרמות?

    אני מהמר על אסף קרן.

  2. ענבל מ Says:

    P:
    נו, זה ממילא לא היה קשה במיוחד.

Leave a Reply

