…….

חזרתי עכשיו מהופעה של יהודה לדג’לי ב”בקטנה”.
דווקא ההופעה פחות מצאה חן בעיניי מאשר בדרך-כלל. בטח בשל שינויי מצב הרוח.
אני קצת שתויה והרבה מפחדת, ובעיקר מבולבלת.

התכוונתי להעלות לכאן שיר של כנסיית השכל ולחפור על איך קניתי את הדיסק ביום הולדתי לפני כמעט עשור, אבל התכניות השתנו.
אוטומטית פתחתי את הנגן על השידור החי של הרדיו, ואחרי שני שירים בערך התחיל Exit Music (For A Film) של רדיוהד, מ-OK Computer. אני מודעת לזה שזו תכנית עתיקה, ושארז לא עשה תכנית חדשה כבר יותר מדי זמן, אבל איכשהו, אין לי מושג איך, יש לו תזמון מצוין.
מישהו צריך להודיע לו שהחורף נגמר.

אני מניחה שאסיים את הפוסט הזה בהזדמנות אחרת.
לילה טוב.

Leave a Reply

