צמד טיזרים: פוסט-בחירות, סוֹף

טיזר #1- פוסט -בחירות
השבוע בתיבת נח (ככל הנראה) לא יהיו צמדי שירים, אבל יהיו צמד מגישות-
מיטל רוסו aka דיימונדוג תערוך ותגיש שעה של שירים שלא ישפרו את מצב הרוח, אבל לפחות יעשו לכם/ן לעשות כן עם הראש. ככה היא אמרה, אני עדיין במתח 🙂
זה יקרה ביום רביעי הקרוב, בשעה תשע, ברדיו הר הצופים (106FM באזור ירושלים או בלינק להאזנה בשידור חי).
כזכור, מיטל כבר התארחה פעם בתיבת נח, ואפשר להקשיב לזה כאן.

טיזר #2- סוֹף
במסגרת פרויקט האסיף השלישי של פורום מוזיקה ישראלית ב-Ynet ערכתי מיקסטייפ שנקרא “סוֹף”. הוא מבוסס על שירים שסוגרים אלבומים + אחד שנקרא “שיר סיום”. אם בא לכם משהו בעריכתי בלי זיוני השכל שלי מסביב, אתם מוזמנים להוריד אותו במיקס אחד מכאן (או שתחפשו לבד באייקאסט). למי שרוצה להאזין בלי להסתכל על רשימת השירים קודם, אזהרת ספוילר אמורה להגיע בערך כאן. כמו שאתם מכירים אותי, אני לא לוקחת סיכונים- צבעתי את הרשימה בלבן לנוחותכם.
אני מניחה שבקרוב אכתוב עליו יותר מאזכור שכזה, כרגע אני טרודה במבחן זדוני במיוחד… (אם רחמיכם שפרו עליכם, אנא החזיקו לי אצבעות גם ברגליים. תודה)

סוֹף
יהודה לדג’לי- M.O.T.U
Pits- Clowns
פג אדיר- קיץ חם
ביקיני- רסטה
מאירה אשר- תחת א(ל)שמס
Inbalso- Weekend Sonnet
דני הדר- רקויאם הבועה (תוסף לרגל המצב)
סדרני הדשא- רקוב
פרויקט הגומיה- רוב הזמן
הפה והטלפיים- שיר סיום
רות דולורס וייס- קהלת א’, 2-9
אלכסנדרה ואנה- Home


Leave a Reply

