תיבת נח #53

מאולתרת ואף אנרגטית למדי, נטולת צמדים. נערכה ושודרה בלייב ב-21.1.09.
הנה הפלייליסט:

פורטיסחרוף- סיפורים מהתחת
Suicide- Ghost Rider
כרומוזום- גזולינה
דנה אינטרנשיונל- את מוכנה (באדיבות המלכה הבלתי מעורערת, יעל מאירי)
Radiohead- 15 Step
Shawn Lee- Happiness –Ashley Beedle Remix
The Apples- Upskirt
יאפים עם ג’יפים- דרקון מתכת (רמיקס פרח בטון לפלייליסט מלחמה- גלברט)/ או במילים יותר פשוטות: רמיקס מושך של גלברט ל”גלגוליו של דרבן”
Boards of Canada- Sixty-Ten
Anat Damon- I’ve Got Something To Say
מוטי ביקובסקי- הגשם הראשון
עמיר לב- נוסע וחוזר
DAM- Mim Mim
Rashid Taha- Rock The Casbah

אייקאסט / הורדה

בשבוע הבא לא תהיה תכנית- יש לי מבחן (גורלי!).
במקומה, ככל הנראה, יעלה מיקסטייפ. Stay tuned… 🙂

6 Responses to “תיבת נח #53”

  1. ד' Says:

    נראה נחמד. אני מוריד.
    (וכמובן – דנה אינטרנשיונל? WTF? אפילו הדר מרקס מסתלבטת עליה מרוב הפאתטיות)

    ןאגב, אתמול נתקלתי במקרה בתוכנית שהפגישה את פורטיסחרוף לבצע ולדבר על “סיפורים מהקופסא”. האמת שאני לא מכיר את האלבום הזה יותר מדי (ודוגרי, גם לא ממש אהבתי את השירים משם) אבל היה מעניין.
    ואיך שזה נגמר העברתי ערוץ והיה ראיון אחד-על-אחד של שלומי שבן עם נועם רותם.
    הדברים האלה תמיד באים בצרורות.

  2. tamarmal Says:

    לא לזלזל בדנה! יש לה כמה שירים טובים, או לפחות מודעים לעצמם, או לפחות משעשעים גם אם לא במתכוון, גם זה משהו….

  3. ענבל מ Says:

    אגב, כשיעל הכירה לי את השיר היא גם ספקה לינק לוויקיפדיה. מסתבר שבאלבום המדובר נמצא גם שיר אחר ו…מעניין של דנה- Loveboy.
    אני זוכרת מתי שמעתי אותו בפעם הראשונה (ואם לדייק- מתי ובאילו נסיבות ראיתי את הקליפ…)

  4. וואי מ Says:

    שמעתם את הגיטרות שם?
    מי שמזלזל בדנה זה מי שלא ידע את הקליק.
    חלק גדול מהחומרים של דנה אינטרנשיונל מופק כיום ע”י אלי אברמוב.
    מה גם שאין בארץ פופ ברמה כזאת. לא אומרת שזה בהכרח “איכותי” אבל אם גלגלץ משקף בעיינכם משהו לגבי איכות, או איכות ירודה, זאת תקלה.

  5. ענבל מ Says:

    הגיטרות שם מדהימות – ובכלל ההפקה נהדרת.
    ולגבי Loveboy וכוונתי מהתגובה הקודמת-
    בפעם הראשונה שדרכה רגלי בקונטרול של רדיו הר הצופים, פגשתי את תמרמל שהראתה לי את הקליפ האמור. אחרי שיצאנו מההלם הראשוני אמרנו כמה שזה טראש איכותי ומזוקק.
    ויודעים מה זה מזכיר לי? את הדיונים על חביבת התחנה, רונית רסטה. גם “קיץ” מבחינתי הוא טראש מזוקק איכותי- שיר טראשי שמופק לעילא.
    אבל מה אני בכלל, אני שונאת השוואות.

  6. tamarmal Says:

    טוב, את יודעת מי הפיק את רונית ראסטה, נכון?

Leave a Reply

