השבוע ב”תיבת נח”

ביום רביעי הקרוב מתרגשת עלינו התכנית ה-50 במספר של “תיבת נח”.
אני לא כל-כך בעד חגיגות, אז החלטתי לערוך תכנית סיכום צנועה, שבה יושמעו כמה שירים שחבבתי בשנה הלועזית החולפת. אני לא חושבת שיש שם משהו בלתי-צפוי, אבל אתם מוזמנים לנחש בכל זאת, אם מתחשק לכם (יאי, סיימתי לערוך. ועוד בזוגות!).
* למה אני לא מחכה לתכנית שאחריה, הקרובה יותר לסיום השנה?
הפקיעו את השעה מידיי בשבוע הבא, ובמקום השטויות הרגילות שלי תוכלו להאזין לסיכומי השנה של התחנה כולה. (תתגברו, אני אחזור בשבוע שלאחר מכן וככל הנראה גם אקח חלק בסיכום הנ”ל).

יום רביעי הקרוב, 24.12.08 בתשע בערב, ברדיו הר הצופים
(עוד) תכנית של “תיבת נח”, בפעם ה-50
האזנה לייב | מאוחר יותר באייקאסט

One Response to “השבוע ב”תיבת נח””

  1. tamarmal Says:

    אני מהמרת שפליט פוקסז בפנים וגאנס אנד רוזס בחוץ. לא מוכנה להתחייב לגבי פורטיסהד או מנג’מנט.

Leave a Reply

