לנסוע, להפליג ולעוף כמו נוצה

מסתבר שהריח הנעים הזה של אחרי גשם- מקורו באקטינומיצטות, ומסתבר שזה אפילו קשור למבחן שיש לי מחר. במקביל ללמידה העברתי את השעות האחרונות בסשן אייטיז ואחר כך סשן ניינטיז ביוטיוב- ואיכשהו בסוף הגעתי לשיר הזה, שהספקתי לשכוח לאחרונה ודווקא מתאים עם כל הסתיו הזה שמתחיל:

מסתמן שהסשן הבא יהיה דווקא פתיחים לתכניות ילדים ישנות (מישהו אמר ערי הזהב הנסתרות? אני מאלה שאהבו רק את שיר הפתיחה), אבל אנחנו עוד נראה לגבי זה. הלילה עוד צעיר.

 בכל מקרה- אחרי המבחן אני לוקחת את עצמי לכמה ימים להורים, ושם אהיה קצת פחות זמינה אינטרנטית. ברוח המעבר מתשס”ח לתשס”ט, אני מאחלת לכל קוראי הבלוג שנה נפלאה ונהדרת וכו’ וכו’.
כרגיל, נשוב ביום רביעי לתיבת נח כל-ישראלית, לפתיחה פטריוטית במיוחד של השנה העברית החדשה.

7 Responses to “לנסוע, להפליג ולעוף כמו נוצה”

  1. יניב Says:

    היתה לי פעם קלטת עם השיר הזה – הופיע עליה הלוגו של “הד ארצי”, אבל נשמעו במהלכה שתי פרסומות ל”מעריב”, כך שעד היום לא ברור לי מי הפיץ אותה.
    היו שם גם “יללת תן”, “לכי אחרי במדבר”, “דגיצ’י” וגרסא מעוקרת של “רוקר חיי”.
    נו שוין. שנה טובה גם לך!

  2. ענבל מ Says:

    זו היתה סדרה של קלטות, כנראה חולקה למנויי מעריב או לרוכשים האקראיים. משהו בסגנון מיטב להיטי התקופה.
    יש לי שתיים כאלה באוסף הקסטות שנמצא אצל ההורים- אבל למיטב זכרוני אף אחת מהן לא הכילה את השיר הזה.
    שנה טובה!

  3. tamarmal Says:

    ואו, שכחתי שהשיר הזה קיים. את הקליפ, בו היא נראית כאילו הרגע יצאה מ”לא כולל שירות”, בכלל לא הכרתי.
    לגבי “ערי הזהב הנסתרות” – שיר הפתיחה בצרפתית נפלא. מהתכנית עצמה אני בקושי זוכרת משהו, אבל ליסה טוענת שהיו שם חלקים מאד אכזריים, וליסה אינה טועה לעולם.

  4. יניב Says:

    “דגיצ’י” היה פעם מלהיטי התקופה?
    ואני הצטערתי שלא נולדתי עשור מוקדם יותר.

  5. omrili in english and sorry Says:

    come on! arey hazav hanistarot was a great show, though i have to agree that the theme song was the best thing about it…really beautiful
    i think haim saban wrote it, pretty sure even

  6. ד' Says:

    לערי הזהב הנסתרות באמת יש שיר אדיר. הייתי רואה את הסדרה, אבל השיר הפתיחה של בהחלט היה החלק הכי טוב.

    בערך לפני שבועיים פתאום נזכרתי שאמור להיות לי על המחשב ביצוע חצי-רוקיסטי שלו אבל לא הצלחתי למצוא.
    אחרי חיפושים מייגעים הצלחתי להיזכר שזה במקור מאחד האוספים של “הקונכייה” או משהו כזה, ואז הגעתי אליו.
    כמובן שאני שומע עכשיו במקביל. 🙂

    (אגב, קוראים לזה yelo molo – les myst rieuses cit s d’or, כשהרווחים המוזרים זה כנראה תווים כלשהם בצרפתית שעושים בעיות)

  7. ענבל מ Says:

    יניב- מסתבר… (לא מכירה את השיר :)).

    עמרי- גם אני חושבת כך. מצד שני, פעם טעמי היה קלוקל בהרבה, אז לא להאשים אותי שלא צפיתי בסדרה.

    דוידסון- אני חושבת שיש לי את האוסף הזה.

    שנה טובה!

Leave a Reply

