ללא כותרת, שמן על בד

את התכנית האחרונה של “תיבת נח” ערכה יעל מאירי. השיר הראשון בה היה השיר שחותם את “בעברית”, האלבום החדש של רות דולורס וייס. הגעתי הביתה עייפה לא מזמן ונזכרתי בהר המטלות שלי, ומתוכן הכי קסם לי להקשיב לאלבום הזה בפעם הראשונה.
כן, אפילו יותר מאשר לישון.
מחר, כשיהיה לי יותר כח, יגיע עדכון מפורט.

בינתיים, באווירת נפוטיזם, כמה עדכונים קטנים שאיכשהו כולם קשורים לאנשי התחנה:

לתמר מהבלוג השכן והאהוב יש מדור חדש בעכבר העיר אונליין, שבו היא סוקרת אמנים ישראליים שלא נשמעים מקומיים. פה אפשר למצוא את הכתבה הראשונה, וכאן את השניה. חוץ מזה, יש לה פתרונות מעולים כשאין לי רעיונות לכותרות לפוסטים. תודה, כפרה 🙂

זיגל ועודד מ”ג’קיל והייד” יתקלטו בשישי הקרוב (19.9.08) ב”סירה”- יש אפילו שני פליירים- הימני בעיצוב זיגל, השמאלי בעיצוב אבי (שהתכנית האחרונה שלו מאד מצאה חן בעיניי):

fly.JPG

אתמול מצאתי את עצמי מקשיבה יותר מפעם אחת ל”מיצי שחורה” של ענבל רוסטוקר, אולי התכנית הטובה ביותר ברדיו הר הצופים. אני מתכוונת ספציפית לתכנית פולקית יותר ששודרה ב-8.4.08, וניתנת להורדה ממש כאן. זו תכנית כל-כך מוצלחת, שאני חייבת להודות שהאזנתי לה שוב אפילו היום, עם הקפה של אחה”צ, ועדיין התענגתי על כל צליל ותו. מומלץ בחום.
חוץ מזה, אני מעוניינת לציין שהאלבום שענבל הוציאה ממש לפני נטישתה לחו”ל ממש מצא חן בעיניי, ושווה לדגום אותה לפחות במיספייס. אני מניחה שאת האלבום אפשר להשיג ב”אוגנדה”, הוא בהחלט אחד המבטיחים ששמעתי השנה במוזיקה הישראלית- לצערי, הריליסים השנה פחות עניינו אותי מבעבר, וזולת כמה דברים מיוחדים מאד שאהבתי השנה, היה לי קשה למצוא משהו שבאמת נגע בי.

עד כאן משפטים ארוכים להפעם.

Leave a Reply

