שבת בבוקר! יום יפה

אחרי שבשבוע שעבר לא ישנתי בלילה בין שישי לשבת, דפקתי אתמול שינה טובה של קרוב ל-12 שעות. הטריגר היה שעמום, בנוסף לעייפות מצטברת, אבל מה אגיד ומה אומר- היה כיף. כן ירבו.

הבוקר קמתי במצב רוח סביר וניגשתי לעדכון חביב בבלוג: ארכיון רשימות שידור, עם לינקים מסודרים שמאפשרים האזנה לכל תכנית. אפשר לראות אותם בבר מצד שמאל, להנאתכם. בשאיפה, הארכיון יעודכן מדי 10 תכניות.
חוץ מזה, גיליתי שהסופ”ש העברי ב-103fm מתחיל בשבת רק בשעה עשר, ולא משודר ברצף, כמו שחשבתי. קצת מבאס לקום עם דיבורים של אחד שקורא לעצמו איציק הליצן, אבל התגברתי והמשכתי ל-88fm. עד כה יש שם הרבה שירי אייטיז, שבאופן מאד לא ברור זכרתי את המילים לכולם (מזל שאני לבד פה בסופ”ש). בקיצור, אני מבלה ומתחמקת כהוגן מהלימודים. במוקדם או במאוחר אני אאלץ להתחיל לחרוש, ואז בטח אפסיק להשמע/להקרא כל כך אופטימית.

בשבוע הבא, ככל הנראה, לא תשודר תכנית חדשה (ה-40 במספר). עם זאת, ייתכן ויעלה מיקסטייפ חלופי. אני עדיין חוככת.

אני לא זוכרת מתי כל כך שמחתי כשהתבטלו לי מילואים, ועוד ברגע האחרון. זה לא שאני כל כך מתגעגעת לגוש-דן, אבל נו, מזמן לא הייתי שם (בגוש דן ו/או במילואים), והתעורר בי רצון עז לשנות סביבת לימודים/עבודה/כתיבה לכמה ימים. אבל זה לא העניין כרגע. הקטע הוא שביטול המילואים הזה גרם לי לצאת סופר-מגניבה, ומפה לשם, הכמעט-בלתי-אפשרי קרה: הצלחתי למסור את המשמרת במוצ”ש.

מדוע זה כל כך מלהיב שאני לא עובדת במוצ”ש?
משום שהערב (כן, מוצ”ש זה הערב) ב”אוגנדה” יופיעו שני אנשים מיוחדים מאד;
ענבלסו aka ענבל רוסטוקר aka מיצי שחורה (או לפחות זו שערכה והגישה אותה :). היא גם משיקה את האלבום החדש שלה, ממש לפני הנסיעה ליבשת רחוקה.
יהודה לדג’לי, האחד והיחיד, שההופעה האחרונה שלו שנכחתי בה הוציאה אותי מעופפת במיוחד.
ההופעה הזו עומדת להיות כל-כך, אבל כל-כך, מצוינת. מעבר לזה, במחיר מגוחך של 20 שקלים, זה ממש פשע לא להגיע. ויש גם פלייר מהמם, אבל לצערי לא הצלחתי למצוא אותו ברשת כדי להראות לכם (הוא מודבק בכניסה ל”אוגנדה”, נראה לי שזו עוד סיבה טובה להגיע).

ושיר אחד, לבוקר, שאולי יוסיף לשכנועים ואולי יעשה לכם מצב-רוח נעים כזה, של שבת יפה ונינוחה, כמעט כמו לי 🙂

Leave a Reply

