מי מפחד מהזריחה?

sunrise.jpg 

לפני הכל, הייתי מעוניינת לציין שאני לא הפסיכית היחידה שערה בשעה המטורפת הזו, ועוד בשבת.
אחרי התהפכויות ממושכות במיטה ראיתי מול עיניי צל של, ובכן, שני אנשים נעים.
בהתחלה חשבתי שאני אכן פסיכית ואני מדמיינת את העלים של העץ שמחוץ לחלון, שנעים ברוח. אבל זה נראה אמיתי מדי מכדי להיות עלים, ובשעות מטורפות כאלה כל מה שיש לי בראש זה דווקא לישון, ולא סקס.

לא נעים להודות, אבל חקרתי קצת- הלכתי למרפסת של המטבח (מזל שזכרתי להתלבש קודם, מי יודע אם יש פסיכים אחרים שעושים מעקב אחרי האנשים שגרים ברדיוס שלהם בשעה כזו, כשעוד מעט מואר בחוץ), ונראה לי שזה מגיע מאיזה חלון מואר אחד.

נראה לי שעוד מוקדם מדי לקפה כזה של בוקר.
או שעוד לא עברו מספיק שעות מהספל האחרון.

בכל מקרה, כל הלילה המשונה הזה החזיר אותי לסוף שנה א’, לפני שנתיים.
אז עוד גרתי במעונות, והיה כל כך חם בבוקר, שהעדפתי ללמוד בערב, אל תוך הלילה, והלכתי לישון רק כשהתחיל אור בחוץ.
הלילות האלה, שלוו בלילה של אלבומים ב-88/ מיטב המוזיקה שהיתה לי בחדר- שלי או של השותפה/ מיטב המוזיקה שעל מחשבי, תמיד הסתיימו במין טקס כזה. כשהשמיים התחילו להאיר ונקרעו למין פסים יפים שכאלה.
אפילו כתבתי על זה פעם, כאן.

(אם הפסקתם רגע כדי לקרוא וחזרתם, אני אספר שההופעה המדוברת היא של הטווילייט סינגרז בבארבי. הזמנתי כרטיס להופעה הראשונה, לפני שפרסמו שיש עוד אחת, וזה נפל לילה לפני מועד ב’ אחד. סופו של הסיפור שעברתי איכשהו במועד א’ ונמנעתי מלגשת שוב. הייתי בהופעה של טווילייט, היה נהדר, להוציא את העובדה שכמה אנשים שנמנעתי לראותם הסתובבו שם, במפתיע).
(ועוד הערה: אם הייתי מפרסמת את ההודעה ההיא היום, הייתי כן בוחרת להשמיט את הפסוקים מתהילים. אולי במלחמה אני פסיכית יותר מבדרך-כלל).

טווילייט סינגרז זרקו אותי לצמד ההופעות שיהיו השבוע בבארבי- הגאטר טווינז (דולי ולנגן) חוזרים לארץ, בפורמט שונה מעט.
מאחר שזהו בלוג של תכנית רדיו שמבוססת על צמדים, מיד יופיעו כאן שני שירים;
האחד- השיר מלפני שנתיים, של טווילייט סינגרז, מתוך האלבום הראשון- Twilight, שדולי עשה עם פילה ברזילה.
השני- שיר של הגאטר טווינז, מתוך Saturnalia.
המהדרין יכולים לחזור לפוסט הזה, ולהקשיב שם לשיר של לנגן שהעלתי, באווירה חורפית משהו.

The Twilight Singers- That’s Just How That Bird Sings

The Gutter Twins- I Was In Love With You

השמים מתחילים להתבהר ממש. קצת קשה לי לראות את זה מהחלון הנוכחי, יש כל כך הרבה עצים בחוץ.
נראה לי שאפילו הזוג ההוא כבר הלך לישון. או הלך. אני לא יודעת, לא עקבתי.
הגיע הזמן להרתיח מים. להתחיל מחדש.

2 Responses to “מי מפחד מהזריחה?”

  1. אני Says:

    מוקדם יותר ממני. כל הכבוד.

  2. ענבל מ Says:

    מה זה מוקדם יותר?! לא ישנתי, אומרים לך
    😦

Leave a Reply

