תיבת נח #38ב

mixtape.gif

תיבת נח #38 הוקלטה ב-25.8.08 אך נגנזה.
תיבת נח #38ב הוקלטה יום לאחר מכן, ושודרה ב-27.8.08.
אני שונאת להקליט תכניות. מזל ששאר הבחינות שלי לא נופלות על ימי חמישי.

התכנית הפעם היתה תכנית לעצלנים, כזו שמבוססת על מיקסטייפ שהכנתי לפני כשנה ורציתי להעלות כבר לא מעט זמן.
השבוע ניצלתי את זה שכל הרעיונות שהיו לי לצמדים שעממו אותי, והכנתי תכנית משאריות מהמיקסטייפ ההוא.
המיקסטייפ כולו מורכב ממוזיקה ישראלית שחבבתי באותה תקופה. רוב השירים הם כאלה שכבר הושמעו בתכנית, חלקם אף יותר מפעם אחת. הפידבק הראשון שקבלתי עליו ממקבלוֹ היה: “תודה על הדיסק, מותק, אבל הוא קופץ קצת…”. לכן צרבתי עותק חדש וכיניתי אותו בשם הגאוני “נוצר בישראל ולא קופץ“. עטיפה לא היתה לו. צורפו אליו רשימת השירים ומכתב קצר, שניהם בכתב ידי. ושניהם, כמו תכנית #38א, ימשיכו להשאר גנוזים בזמן הקרוב.

אז השבוע אין זוגות. בשבוע הבא נחזור לפורמט הרגיל [בהנחה שבאמת תהיה תכנית- אני אמורה להיות במילואים וקרוב לוודאי אחליט רק ברגע האחרון אם לנסוע מערבה לילה קודם. התחלתי לפתח סלידה מלהקליט תכניות במקום לעשות אותן בלייב :)]

פלייליסט:
שילה פרבר- החניון
LebanonJoan of Arc
Monkey Son of A Donkey- שישי בבורסה
אסף ארליך- לילות בלי חג
מרסדס בנד– היו לי תקופות [יופיעו ב-ח7 במוצ”ש]
יאפים עם ג’יפים- הבת של הדיקן
Mad BlissAlamo
בתריי זוזיי- כשאני חושב על שיר אני מבין שאין דבר כזה באמת
שלום גד- בס בבלון
The Homesicks– T-Song
פורטיסחרוף– תחת אש
ועדת קישוט– הארדקור תל אביב
מיכל קהן– Con Mi Corazon
הפליז– ימים ללא מרפא

אם קראתם/האזנתם, תהיו נחמדים ותחזיקו אצבעות למבחן של מחר. נדמה לי שבשבוע שעבר זה עזר 🙂
בקרוב באייקאסט

=======
מלבד ההופעה של מרסדס בנד במוצ”ש, אבי ערנבי ונתי יתקלטו ב”סירה” (רח’ בן-סירא 4, ירושלים).
יש גם פלייר מוצלח, בעיצובו של אבי.
זכרו שכלב נושך- לא נובח.
השמרו לכם מזבובי חול.
ובואו.

Leave a Reply

