תיבת נח #37

077.jpg 
(מתוך עטיפת האלבום “הכחול האפור הזה”/ סיון שביט. צילום: תמר קרוון)

תיבת נח #37 הוקלטה ב-17.8.08 ושודרה ב-20.8.08 (מבחן ארור. תחזיקו לי אצבעות)
כולה ישראלית, להוציא קטע אחד.

פלייליסט:
Izabo– Slow Disco
דיקלה- אובססיה

שם טוב לוי- ריקוד ההוביטים
אסתר שמיר- עברתי רק כדי לראות

יוסי בבליקי- סוויטת יום העצמאות
סיון שביט– הכחול האפור הזה

הכל עובר חביבי- תלווי אותי
ערן רייס- תוליך אותי

הפלטינה- הנערה בעלת שיער הפשתן
Claude Debussy- Passepied / from Suite Bergamasque

אנטיביוטיקה– גינות ציבוריות
הכבש הששה-עשר- גן סגור

בקרוב באייקאסט
בשבוע הבא- תכנית אופטימית יותר. מבטיחה להשתדל.

2 Responses to “תיבת נח #37”

  1. אני Says:

    צמד 5- גאוני

  2. פרנק Says:

    תלווי אותי:

Leave a Reply

