מחשבות שמחוץ לתמונה.

silhouette4-1-1.jpg 

לפעמים, כשאני לומדת, אני פוצחת באיזה סשן הורדות של תכניות מהרדיו, ומאזינה להן ברצף במהלך התרגול (לאחרונה דווקא במהלך השינון).
אתמול הורדתי כמה תכניות של Dekties, שמוגדרת בתור “אייטיז, ניינטיז ושאר ירקות”.
האמת? לא ממש הטעם שלי. עם זאת, ערוכה נפלא ומוגשת בטוב-טעם. אז כן, Dekties מסתמנת כאחת מתכניות הדגל של התחנה. משהו כמו מיצי שחורה, שלא תמיד התחברתי אליה אבל לא היתה אפילו תכנית אחת שלא נהניתי ממנה, אבל מהצד השני של הסקאלה.
(את זה תמר אמרה ראשונה, אבל אני מסכימה בכל לבי ואזניי).

בין שינון אחד למשנהו הגעתי לתכנית ששודרה ב-4.8.08, ומה רבה היתה הפתעתי לגלות בה שני שירים שאני ממש אוהבת (הנה אחד מהם).
אתם מוזמנים לחפש את הפלייליסט באייקאסט ולנחש בעצמכם מה השני.
בכלל, אתם מוזמנים להכנס לאייקאסט של Dekties ולהקשיב להנאתכם. לחילופין, היא משודרת מדי יום ב’ בשעה 20:00. הלינקים להאזנה בתפריט מצד שמאל.

=======

בדרך חזרה מתל-אביב החלונות היו פתוחים והרוח הכתה בנחת על הזרוע שלי ובדרה את השיער.
וברקע היה האלבום החדש של The Walkmen.
ואני כל כך נהניתי מהשיר הזה, ומאחר והמחשב שלי לא עושה רושם של מוריד-את-כל-האלבום, אני מאזינה לו שוב ושוב ושוב.
הוא קטן ומקסים, לא נראה שיימאס לי ממנו בקרוב.

I know that it’s true/ It’s gonna be a good year

=======

הלילה הגעתי למסקנה שאני אלמונית.
ממש אלמונית.
עוד לא החלטתי סופית אם זה טוב או רע.
מצד אחד, נחמד לי להיות ניו-פייס בכל מקום שאני מגיעה אליו – גם אם זה לא באמת נכון.
מצד שני, אני קצת מרגישה שקולי לא נשמע למרחקים ראויים (או כתיבתי אינה נראית בעיניים ראויות. אותו הדבר, כרגע).

אלמונית. אני.
א ל מ ו נ י ת .
נו, שיהיה.

Leave a Reply

