תיבת נח #31

תיבת נח #31 ששודרה ב-9.7.08, הוקלטה יומיים קודם לכן באולפן 2.
תודה לתמר על התמיכה הטכנית.
אין נושא מסוים, רק הזוגות הבאים:

My Second Surprise- Meeting’s Over
Arctic Monkeys- Fake Tales of San Francisco

The Jesus and Mary Chain- April Skies
Low- California

The Walkie Talkies- California
איפה הילד- איפה הרוח

יהודה לדג’לי- קרית ארבע
יהודה לדג’לי- חברון

פג אדיר- מחר
בתריי זוזיי- מחר

Faith No More- Smaller and Smaller
Portishead- Small

רוקפור- שם יש
ברי סחרוף- שם יש

ערן צור- זה לא מה ש
רונה קינן- קסיוס

לתכנית באייקאסט

4 Responses to “תיבת נח #31”

  1. omrili Says:

    wow

    Faith No More- Smaller and Smaller
    Portishead- Small

    ואו

  2. eshrink Says:

    זו היתה תכנית מעולה.
    אני לא יודעת אם קסיוס נקטע בסוף השידור או לא, כי הקשבתי רק באייקאסט.
    בכל מקרה, מאוד נהניתי.

  3. omrili Says:

    אגב קסיוס, אני ממליץ על לחבר את השיר לשיר של
    Jay Munly and the Lee Lewis Harlots
    אשר נקרא
    Cassius Castrato the She-Male of the Men’s Prison
    ניתן לגלול לאמצע העמוד הבא ולקרוא את המילים המדהימות של השיר המדהים הזה:
    http://www.smoochrecords.com/bands/munly-harlotslyrics.html

  4. ענבל מ Says:

    תמר- נראה לי שנקטע, אבל לא נורא. תודה!
    עמרי- תודה! המילים באמת מדהימות. אני אחפש את השיר הזה. תוך כדי קריאה דווקא חשבתי על בן-זוג אחר בשבילו.

Leave a Reply

